-----------------

-----------------

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

محاسبه BMI

محاسبه BMI

 

زمان مطالعه این مطلب : ⏰ 2 دقیقه

شاخص توده بدنی (BMI) چیست؟

شاخص توده بدنی (Body Mass Index) معیاری است که نسبت وزن به قد شما را محاسبه کرده و تناسب اندام شما را مورد بررسی قرار می‌دهد.محاسبه BMI وزن یک بزرگسال را به ازای هر کیلوگرم بر اساس قد آنها در متر مربع تقسیم می کند. به عنوان مثال ، BMI 25 به معنی 25 کیلوگرم بر متر مربع است.

محاسبه BMI

دقت BMI :

BMI تغییرات طبیعی در شکل بدن را در نظر می گیرد و دامنه ای از وزن سالم را برای یک قد خاص ایجاد می کند.علاوه بر اندازه گیری BMI ، متخصصان مراقبت های بهداشتی می توانند هنگام ارزیابی وزن سالم ، عوامل دیگری را در نظر بگیرند.

ماهیچه ها از چربی بسیار متراکم تر هستند ، بنابراین افراد بسیار عضلانی مانند بوکسورهای سنگین وزن ، مربیان وزنه برداری و ورزشکاران ممکن است وزن سالم باشند حتی اگر BMI آنها چاق باشد.

گروه قومی شما همچنین می تواند بر خطر برخی شرایط سلامتی تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، بزرگسالان با منشا آسیایی ممکن است در BMI زیر 25 از مشکلات بهداشتی بیشتری برخوردار باشند.

اگر حامله هستید نباید از BMI استفاده کنید. اگر نگران وزن خود هستید از ماما یا پزشک معالج خود مشاوره بگیرید.

 

محاسبه BMI :

با وارد کردن وزن و قد خود در زیر، براحتی BMI خود را محاسبه کنید.

کلیک کتید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد طلایی

کیک مذاب شکلاتی

مجله آشپزی

 

 

زمان مطالعه این مطلب : ⏰ 3 دقیقه

 

تاریخچه مختصری از کیک :

کیک نوعی غذای شیرین است که از آرد ، شکر و سایر مواد تشکیل شده تهیه می‌شود، که معمولاً پخته می‌شوند. در قدیمی‌ترین شکل آنها ، کیک‌ها نان بودند ، اما کیک‌ها اکنون طیف گسترده‌ای از آماده سازی‌ها را می‌پوشانند که می‌توانند ساده یا دقیق باشند ، و این ویژگی‌ها را با سایر دسرها مانند شیرینی ، ترشیجات ، کاستارد و کیک ها به اشتراک می‌گذارد.

اصطلاح “کیک” قدمتی طولانی دارد. خود این کلمه از مبدأ وایکینگ‌ها ، از کلمه نورسینای قدیم “kaka” است.

یونانیان باستان به نام کیک πλακοῦς ,plakous ، که از کلمه “تخت” ، πλακότσι, plakoeis گرفته شده بود. با استفاده از آرد مخلوط شده با تخم مرغ ، شیر ، آجیل و عسل پخته شد. آنها همچنین یک کیک به نام “satura” داشتند که یک کیک سنگین صاف بود.

کیک مذاب شکلاتی یعنی آن دسته از کیک‌هایی که مغز شکلاتی مایع دارند که به آن ” chocolate molten cakes ” می‌گویند.

 

کیک‌ مذاب شکلاتی :

🍩زمان آماده‌سازی:15 دقیقه

⏰زمان پخت:20 دقیقه

🥦مناسب برای گیاه‌خواران

❄️قابلیت فریزر

 

هرم غذایی در هر وعده کیک مذاب شکلاتی :

نمک 0.5 گرم پروتئین 6 گرم فیبر 2 گرم قند 28 گرم کربوهیدرات 36 گرم چربی 24 گرم کیلوکالری 391

 

کیک مذاب شکلاتی

پخت یک دسر مهمانی شام که دارای حداقل هیاهو است. این پودینگ‌های شکلاتی که به عنوان شکلات یا کیک گدازه نیز شناخته می‌شوند ، دارای یک مرکز دوست داشتنی و زیبا هستند.

 مواد لازم : 
  • 100گرم کره
  • 100 گرم شکلات تیره خرد شده
  • 150 گرم قند قهوه‌ای سبک
  • 3 عدد تخم بزرگ
  • ½ قاشق غذاخوری عصاره وانیل
  • 50 گرم آرد ساده خامه تک برای سرو

 

 

طرز تهیه کیک مذاب شکلاتی :

1_ اجاق گاز را به صورت فن / 200C / 180C قرار دهید.

2_ قالب مخلوط کره یا حوضچه‌ها را به خوبی حل کرده و روی یک سینی پخت قرار دهید.

کیک مذاب شکلاتی


3_ 100 گرم کره و 100 گرم شکلات تیره خرد شده را درون یک کاسه مقاوم در برابر حرارت قرار داده و یک تابه آب گرم (یا در مایکروویو دیگر قرار دهید و در 30 برش 30 ثانیه ذوب کنید و در یک محیط کمی ذوب کنید) و هم بزنید تا یک‌دست شود. بگذارید 15 دقیقه کمی خنک شود.

4_ با استفاده از یک همزن برقی ، در 150 گرم شکر قهوه‌ای روشن ، سپس 3 عدد تخم مرغ بزرگ ، یک بار و بعد از آن یک قاشق غذاخوری عصاره وانیل و در آخر 50 گرم آرد مخلوط کنید. مخلوط را بین داریول‌ها یا حوضچه‌ها تقسیم کنید.

5_ هم اکنون می توانید این مخلوط را در یخچال قرار دهید ، یا فریزر کنید تا زمانی که آماده پخت آن‌ها شوید. امیدرواریم از خوردن کیک مذاب شکلاتی لذت ببرید.

 آموزش بعدی :  کیک مذاب شکلاتی🥯کیک شیرینی شکلاتی آسان

 

🍩زمان آماده‌سازی:25 دقیقه

⏰زمان پخت:30 دقیقه

🥬مناسب برای گیاه‌خواران

 

لینک کوتاه:http://RobinMode.com/?p=497

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد طلایی

قانون جذب : دلیل این که سوپ شما دیر آماده می‌شود خود شما هستید !

Reading Time: 4 minutes

متن موفقیت اینجاست ، راه دیگری هم وجود دارد !

وقتی شما بی پولی را لمس کرده‌اید خیلی خوب می‌دانید که تمام دنیا چطور روی سرتان خراب می‌شود، افسرده می‌شوید وقتی درآمدتان کفاف امور روزانه شما را نمی‌دهد.اگر از این وضع خسته شده‌اید پس برای تغییر هم آمده‌اید.

بگذارید حرفم را با یک داستان از جو ویتالی شروع کنم.جو در کتاب قانون جذب نوشته : من بیش از ده سال با جاناتان جیکوبز کار می‌کردم، مردی که به شفا دهنده التیام بخش معروف بود. چرا که در کمک کردن به مردم و درمان آنها سابقه طولانی داشت و به طرز شگفت آوری آن‌ها را شفا می‌داد و باعث بهبودی آن‌ها می‌شد.

به طوری که حتی پزشکان هم او را به بیمارستان خود معرفی می‌کردند.من می‌دیدم که جاناتان به کسانی که از بیماری سرطان رنج می‌بردند و برای درمان مشکل مالی داشتند چطور کمک می‌کرد و فقط در یک جلسه آن‌ها را درمان می‌کرد.

من خودم بی پولی را تجربه کردم ( شاید شما مشکل مالی نداشته باشید و می‌خواهید به سایر آرزوهای‌تان برسید، درست است اما من بی پولی را مثال می‌زنم البته که تمام روش‌هایی که گفته می‌شود برای رسیدن به هرچیزی قابل اجراست) و در زندگی برای بدست آوردن پول تلاش زیادی کرده‌ام. تقریباٌ 30 سال پیش گرسنه و بی خانمان بودم، دوستانی هم داشتم که برای اینکه چیزی برای خوردن داشته باشند مجبور بودند دزدی کنند.

 

راز موفقیت :

بعد ازینکه چندین جلسه با جاناتان ملاقات کردم تصمیم گرفتم هرطور شده باورهای قدیمی‌ام را در مورد پول با باورهای جدید جایگزین کنم و حالا وضعیت مالی من چنان تغییر شگفت انگیزی کرده است که بیشتر مواقع از این همه دارایی حیرت میکنم: اتومبیل‌های نو، خانه جدید، سفر به دور دنیا و مشتریانی بیش از آن که بتوانم از عهده آن‌ها برآیم.

حالا من خیلی راحت پول جذب می‌کنم هیچ بدهی ندارم و وارد دنیای ثروتمندان شده‌ام البته به خاطر دارم که روزی بی خانمان بودم.اما چه اتفاقی افتاد ؟

همه این‌ها با آگاهی از این نکته شروع می‌شود که  راه دیگری هم وجود دارد .این همان چیزی است که می‌خواهم هم اکنون آن را درک کنید.مهم نیست چه اتفاقاتی در زندگی‌تان افتاده است و یا اینکه شما فکر می‌کنید چه اتفاقاتی قرار است بیوفتد.

مهم این است که همیشه راه دیگری هم وجود دارد.راهی که شما در آن حرکت می‌کنید می‌تواند تفییر کند.هیچ چیز کاملاً قطعی نیست.

در واقع همانطور که می‌بینید به نظر می‌رسد هر چیزی در زندگی قابل تغییر است و شما می‎‌توانید هرجور دلتان می‌خواهد زندگی‌تان را شکل دهید حتی همین الان که این جملات را می‌خوانید می‌توانید شروع کنید به بازی با احتمالات جدید:

  • شما میخواهید چه کارهای را انجام دهید و چه چیزهایی را داشته باشید؟
  • می‌خواهید کسب و کارتان را تغییر دهید؟
  • شفا بیابید؟
  • پول بیشتری داشته باشید؟

یکی از دوستانم از من پرسید:از کجا می‌دانید چه چیزی غیر ممکن است؟ در پاسخ گفتم: شما از کجا می‌دانید که چه چیزی غیر ممکن نیست؟ 

 

قانون جذب چیست ؟ 

من هم اعتقاد دارم سیاره ما مثل همان سیاره‌ای است که در فیلم پیشتازان فضا به تصویر کشیده شد.هنگامی که کاپیتان کِرک و گروهش روی سیاره‌ای فرود آمدند تا قبل از رسیدن بقیه خدمۀ سفینه، آن را بررسی کنند، اتفاقات عجیبی را تجربه کردند:

یکی از آنها خرگوش سفید غول پیکری را می‌بیند و دیگری یک سامورایی پیر را می‌بیند که او را تعقیب می‌کند، کِرک هم نامزد سابقش و همچنین هم کلاسی قدیمی، رقیب همیشگی‌اش را می‌بیند.

 

فکر می‌کنم زمین هم شبیه آن سیاره است.وقتی که شما با انرژی زیاد چیزی را می‌خواهید روی به دست آوردن آن تمرکز می‌کنید.آن زمان است که واقعاً می‌توانید آن خواسته را جذب کنید.البته کمی طول می‌کشد تا نتایج را ببینید. زیرا ما هستیم که مدام در حال تغییر دادن افکارمان هستیم.

تصور کنید که به یک رستوران می‌روید و سوپ مرغ سفارش می‌دهید اما قبل ازینکه سوپ شما را بیاورند تصمیم می‌گیرید به جای آن، سوپ چینی سفارش دهید و دوباره قبل ازینکه سوپ‌تان آماده شود سفارش‌تان را به سوپ مرغ تغییر می‌دهید. و روی صندلی می‌نشینید و مدام شکایت می‌کنید که من هرگز نمی‌توانم چیزی را که می‌خواهم به دست بیاورم.

 اما دلیل این که سوپ شما دیر آماده می‌شود خود شما هستید!  بیشتر ما هر روز این کار را انجام می‌دهیم.شک و تردید باعث می‌شود رسیدن به خواسته‌هایمان تقریباً غیرممکن شود و در این حالت خیلی تعجب آور نخواهد بود که احساس کنید نمی‌توانید چیزی را که می‌خواهید به دست آورید.

 

روح جوهره‌ای است که بنا بر خواست و اراده ما شکل می‌گیرد و باید الگویی داشته باشد که بر طبق آن کار کند.یک قالب خمیر همان اندازه که تمایل دارد بیسکویت شود مایل است نان شود.برای روح هم فرق چندانی ندارد که ما چه تقاضایی داریم.

خانم برند ( Genevieve Behrend ) نیز در کتاب ” نیروی نامرئی شما ” که در سال 1921 چاپ شده نوشته است: سعی کنید تصویر چیزی که می‌خواهید را در ذهنتان بیاورید و آن را تجسم کنید.در نتیجه طبق قانون طبیعت ” هر عملی عکس العملی دارد ” خواسته‌تان، هم به صورت فیزیکی و هم معنوی به سوی شما بر می‌گردد.

کم کم برای جذب موفقیت ، پول ،لاغری و تناسب اندام و یا هر چیزی آماده شوید کمی صبور باشید و با ما همراه باشید، هیچ چیزی را از دست نمی‌دهید.

 آنچه در مطلب بعد خواهید خواند : 

  • یک راه میانبر برای جذب هر چیزی…

 

لینک کوتاه:http://RobinMode.com/?p=448

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد طلایی

شلوار لی یا شلوار جین

سبک زندگی

شلوار لی یا شلوار جینشلوار لی

10آوریل

 

شلوار لی یا شلوار جین ؟

لی یک مارک جین آمریکایی است ، اولین بار در سال 1889 در سالینا ، کانزاس تولید شد. این شرکت متعلق به شرکت Kontoor Brands است که یکی از بخش‌های لباس شرکت شلوار جین VF است.

شلوار جین

دفتر مرکزی آن در حال حاضر در مریام ، کانزاس ، درست در خارج از کانزاس سیتی ، میسوری است.این شرکت اظهار می‌دارد که آن‌ها یک خرده فروش بین المللی و تولید کننده پوشاک و لباس‎‌ هستند و بیش از 400 کارمند در ایالات متحده دارند.در استرالیا ، این مارک پس از خریداری از Yakka از سال 2007 متعلق به برندهای اقیانوس آرام است.

 

این شرکت در سال 1889 توسط هنری دیوید لی به عنوان شرکت HD Lee Merantile در سالینا ، تشکیل شد. لی اولین تبلیغات تلویزیونی خود را پخش کرد ، که باعث تبلیغ لباس غربی شد.

لباس‌های لی بدلیل استحکام بالا بعنوان لباس کار در معادن مورد استفاده قرار می‌گرفته است که در دهه 1970 لی تمرکز خود را از لباس کار تغییر داد. در دهه 1960 این شرکت به 81 کشور گسترش یافت و در سال 1969 توسط شرکت VF معرفی شد و به یک برند تبدیل شد. لی یک لباس کاملاً جدید را برای زنان ایجاد کرد، خط لباس مخصوص جوانان و دختران معرفی شد. این مارک از طریق فروشگاه سیتادیوم پاریس در پاریس راه اندازی شد.

شلوار لی یا شلوار جین در واقع از ادغام سه برند ( Lee,kantoor,wrangler/jean ) تشکیل شده‌اند که Wrangler یکی از آن‌ها است. Wrangler یک تولید کننده آمریکایی در شلوار جین و سایر موارد پوشاک ، به ویژه لباس کار است. این مارک متعلق به شرکت Kontoor Brands Inc است که صاحب لی نیز هست. دفتر مرکزی آن در مرکز شهر گرینزبورو ، کارولینای شمالی در ایالات متحده واقع شده است و کارخانه‌های تولیدی در مناطق مختلف در سراسر جهان وجود دارد.

شلوار جین

Wrangler Jeans اولین بار توسط شرکت Blue Bell Overall ساخته شده بود ، هنگامی که کیسی جونز آن را در اواسط دهه 1940 به دست گرفت ، این برند را به دست آورد. آبی بل ، برنارد لیختن اشتاین ، خیاط لهستانی را که از نزدیک با کابوی‌ها همکاری می‌کرد ، به کار گرفت تا به طراحی شلوار جین مناسب برای استفاده رودو (rodeo) کمک کند. وی چندین موتور سوار معروف رودو را متقاعد کرد تا از طرحش استفاده کنند.

شلوار لی

سبک 13MWZ ، کوتاه برای سیزدهمین نسخه شلوار جین مردانه با زیپ ، در سال 1947 معرفی شد. این مدل هنوز در دسترس است و شرکت از آن زمان چندین خط دیگر را معرفی کرده است که بیشتر به یک گروه خاص معرفی شده‌اند. نمونه‌های آن شامل 20X ، ریگ و اورا است. Wrangler همچنین کالاهای خود را به بسیاری از کشورها صادر می‌کند و اروپا و استرالیا برخی از اصلی‌ترین بازارهای صادراتی آن هستند.Wrangler همچنین دارای یک سری لوازم جانبی موسیقی برای طرفداران موسیقی کشور است.

لینک کوتاه:http://RobinMode.com/?p=338

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد طلایی

چطور پول جذب کنیم ؟

مجله موفقیت

چطور پول جذب کنیم ؟

 

جذب پول می‌تونه خیلی جذاب باشه اما چطوری امکان داره ؟

بزارید داستانی از Joseph Vitale براتون بگم.جو ویتالی خالق اثر secret یا همون راز است که در کتاب عامل جذب نوشته : یک روز در صف همایشی 700 نفری در شهر سیاتل ایستاده بودم.

خانمی کنارم ایستاده بود که کارش انرژی درمانی بود.وقتی از نحوه کارش پرسیدم گفت کار پیچیده‌ای است و برای هر شخص دستور العمل متفاوتی دارد. پرسیدم کارت ویزیت دارید؟ گفت نه، من شوکه شدم! گفتم در اینجا 700 مشتری بالقوه دارید آن وقت شما کارت ویزیت ندارید ؟!

جذب پول

همه افرادی که به این همایش آمده بودند صاحب کسب و کاری برای خودشان بودند و همۀ آنها برای بازاریابی و تجارت خود نیاز به کمک داشتند. در واقع هر کدام از آن 700 نفر، نمایندۀ گروه بزرگتری هستند که برای گسترش بازار خود به آن همایش آمده بودند، این را نیز می‌دانستم که شرایط فعلی آن‌ها بازتاب افکار و احساسات درونی‌شان است. یعنی حالات و احساسات درونی‌شان باعث یا مانع رونق کسب و کارشان می‌شد.

جذب پول

در واقع زنی که کارت ویزیت نداشت در مورد کار خودش احساس نا امنی درونی می‌کرد، که بواسطه نداشتن کارت ویزیت در زندگی او نمود پیدا کرده بود.

در واقع اگر آن زن نگرشی مثبت به کسب و کارش داشت حتی به کارت ویزیت نیازی نداشت در واقع کسب و کار سراغش می‌رفت و انرژی درونی‌ که از او ساطع می‌شد برایش بازاریابی می‌کرد.

جذب پول

وقتی تصور روشنی از خدماتی که به دنیا می‌دهید در مورد ماشین، خانه، فرد مورد علاقه‌تان، کار و هر چیزی که دوست دارید داشته باشید و به وضوح درونی برسید جذب را شروع کرده‌اید و همانطور که مردی موفق می‌گفت: حالا کائنات کارت ویزیتم را توزیع می‌کنند.

 

 

جذب پول یا معنویت ؟ اصول کامیابی و موفقیت :

یک سوال اساسی در پایان کتاب راجر بابسون مربوط به دهۀ 1920 تحت عنوان موفقیت و کامیابی وجود دارد که از رئیس جمهور آرژانتین می‌پرسد چرا آمریکای جنوبی با آن همه شگفتی و منابع طبیعی‌اش این همه از لحاظ پیشرفت و تجارت از آمریکای شمالی عقب‌تر است؟

جذب پول

در نهایت (رئیس جمهور وقت آرژانتین آقای Hipólito Yrigoyen ) پاسخ داد: من به این نتیجه رسیدم که آمریکای جنوبی متشکل از اسپانیایی‌هایی است که در جستجوی طلا به این کشور آمده‌اند ولی ساکنان آمریکای شمالی، اکثراً پدران روحانی هستند که به خاطر خدا به این منطقه آمده‌اند.

جذب پول

 

 ( حالا شما جواب این سوال را بدهید: چرا ایران با داشتن 2% از منابع جهان از خیلی از کشورها از لحاظ رفاه اجتماعی عقب‌تر است؟ ) 

 

 

کانون توجه شما کجاست؟ بر روی پول یا معنویت؟

شما می‌خواهید به اهداف خود برسید یا معنویاتی را که اهداف‌تان برایتان به ارمغان می‌آورند ؟ درست است پول فقط نشانه است. اما اگر شما روی انرژی‌ای که از پول بدست می‌آورید تمرکز کنید بدون شک آن را جذب خواهید کرد.

جذب پول

 

چگونه میلیونر شویم ؟

سال‌ها پیش اسکرولی بلوتنیک مطالعه‌ای روی 1500 نفر انجام داد. آن‌ها را به 2 گروه دسته بندی کرد: گروه الف که متشکل از 1245 نفر بودند. آن‌ها گفتند ابتدا به دنبال پول خواهند رفت و بعد کاری که می‌خواهند را با آن انجام می‌دهند.

و اما 255 نفر باقیمانده که در گروه ب بودند گفتند ابتدا به دنبال خواسته‌هایشان خواهند رفت چرا که مطمئن هستند پول به دنبال آن‌ها خواهد آمد.

می‌خواهید بدانید نتیجه چه شد؟ بیست سال بعد ، 101 نفر از 1500 نفر میلیونر شدند که تنها 1 نفر از گروه الف بودند و 100 نفر باقیمانده عضو گروهی ب بودند  یعنی گروهی که گفتند به دنبال خواسته‌هایشان می‌روند تا پول بدنبال آن‌ها بیاید.

 بله کانون توجه خود را روی خواسته‌هایتان ببرید، پول به دنبال شما خواهد آمد.

 

 

به مرحله فاکتورهای عامل جذب خوش آمدید :

و اما قراره در ادامه این مطلب و مطالب بعدی به شما آموزش بدهیم که بیاموزید جذب پول یا هرآنچه که می‌خواهید نظیر سلامتی چگونه میسر است.

قراره یاد بگیرید چطوری کسب و کار خود را بدون تقلا رونق بدهید، عشق‌تان را بدست آورید ( جذب عشق ) ، پول بیستری جذب کنید و هر آنچه که می‌خواهید بدست آورید.

جذب پول

این روش براساس معیارهای ثابت شدۀ بازاریابی و اصول پایدار معنویت بنا نهاده شده است که به شما نشان خواهد داد چگونه احساسات درونی‌تان روی زندگی تاثیر گذار است و این که چه کارهایی را باید انجام دهید و چه کارهای را نباید انجام دهید تا بتوانید هر چه دلتان می‌خواهد داشته باشید.

من نام آن را ” عامل جذب ” می‌گذارم و مطمئن هستم که این فرمول حقیقی برای موفقیت است و هرگز شکست در کارش نیست.

سوال اساسی: آیا این روش‌ها جواب می‌دهد ؟

تنها راهی که صداقت در آن موج می‌زند، امتحان این روش توسط خودتان است. شما داستان کسانی را خواهید خواند که صاحب اتومبیل، خانه و ثروت شده‌اند، سرطان را شکست داده‌اند، روابط جدیدی ایجاد کرده‌اند و پول بیشتری جذب کرده‌اند.

من قصد دارم به شما اجازه دهم که ارتباط بین معجزه و بازاربابی معنویت را کشف کنید چرا که هیچ چیز قدرتمندتر از تجربیات دسته اول خودتان نخواهد بود.

بیاید در این باره صحبت کنیم که شما چطور می‌توانید از طریق قدرت معجزه آسای ” عامل جذب ” ثروت‌تان را افزایش دهید و به هرچه دوست دارید برسید؛ همه این‌ها با درک شما از زندگی شروع می‌شود.

ادامه دارد…>

 

لینک کوتاه: http://Robinmode.com/?p=391

منبع : The attractor factor book

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد طلایی

شما چه موفقیت هایی را از دست داده‌اید ؟

مجله موفقیت

شما چه موفقیت هایی را از دست داده‌اید ؟

 

موفقیت راز جبران فرصت‌های از دست رفته

آیا راهی برای جبران فرصت‌های از دست رفته وجود داره ؟

آیا من به موفقیت رسیده‌ام ؟ شما هم شاید در زندگی‌تون به این فکر کرده باشین که در چندسال گذشته چقدر آرزوی از دست رفته دارین و یا شاید موقع جشن تولدتون به این فکر کردین که : وای خدای من، دارم پیر میشم و خیلی اتفاقات قشنگ و آرزوهای بزرگم هنوز برآورده نشده ! هنوز موفقیت را لمس نکردم ! 

 

موفقیت

حساسیت شما بی مورد نیست اما می‌خواهیم به شما آموزش بدیم چطوری با فرصت‌های از دست رفته رو به رو بشید تا اول از همه گذشته جبران بشه و دوم حس رضایت بوجود بیاد.

اگر می‌خواهی بدونی که :

  1. راهکارهای جبران فرصت‌های از دست رفته چیست ؟
  2. چطور به آرزویم برسم ؟
  3. راه میانبر ما چیست ؟
  4. ضریب هوشی شما برای رسیدن به موفقیت چیست ؟
  5. پنج مرحله شگفت‌آور و ساده برای رسیدن به هر آنچه که می‌خواهید چیست ؟
  6. راز فرمول میلیون دلاری ؟
  7. و…

 

بهتره 👊 مجله موفقیت 👊 را جدی بگیری.

تاکید می‌کنم این آموزش‌ها تایید شده و حاصل سال‌ها مطالعه کتب معتبر ( بعنوان مثال کتب ترجمه نشده‌ای مثل: Change Your Brain Change Your Life )در حوزۀ موفقیت، آرامش و.. است که البته تجربه خودم هم چاشنی آن کردم که با زبان ساده در اختیار شما قرار می‌دهم. در واقع زندگی شما بعد از این مطالعات بطور شگفت انگیزی تغییر خواهد کرد پس ایمان داشته باشید و از الان فکر اینکه نمیشه را از سرتون بریزید بیرون، و به این فکر کنید که این بار میشه و باید به فکر یه پارکینگ بزرگ‌تر یا عشقی جاودانه و… باشید !

 

شما چه فرصت‌هایی را از دست داده‌اید ؟

بزارید یه داستان کوتاهی را براتون بگم.یک شب با عزیزانم سر میز شام نشسته بودیم، همه چیز خوب بود اما احساس می‌کردم انرژی کافی ندارم.وقتی خوب فکر کردم دیدم دوستم فردی است که هر نوع کتاب، عقیده، مذهب و روش‌های خود درمانی را باور نداره و انکار می‌کنه.

 

موفقیت

 

اون واقعا آدم منفی گرا و یا انتقادگری نبود ولی ناخودآگاهش هر چیزی را که در مسیرش قرار می‌گرفت رد می‌کرد.من در مورد یک استادی که سال‌ها با اون بودم، شروع به صحبت کردم که مردم او را فردی  مثبت اندیش و روشن ضمیر  می‌شناختند.

اما دوستم اعتقادی به حرفم نداشت و حرفم را قطع کرد و گفت: مطمئنم افرادی هم هستند که استاد تو را دیده‌اند ولی گمان نمی‌کردند که او اینگونه که تو میگویی باشد!

خب حق با دوستم بود.در این ماجرا درسی بزرگ وجود داره وقتی مردم و افکارشون را بخاطر اینکه با آنها مخالفیم انکار می‌کنیم فکر می‌کنیم که کار درستی کردیم اما در واقع پیشرفت و ترقی خودمان را انکار کردیم و ما چیزهایی که امکان پذیر هستند را نادیده گرفتیم.

موضوع این نیست که اون استاد اگه حال شما را خوب کرده قراره حال همه را خوب کنه و اگه اون استاد خوبیه همه تحسینش کنند، موضوع مهم خوشحالی، تندرستی، سلامتی و خوب بودن شماست.

 همه اینها از درون شما نشأت میگیره و شما اولین و آخرین قدرت در زندگی‌تان هستید. به جای اینکه چیزهایی که امکان‌پذیر نیست را انکار کنید بهتر است حقایق را ببینید و بپذیرید تا بتوانید پیشرفت کنید.

 

 

نادیده گرفتن پیشنهادات و پیام‌ها چه تاثیری روی از دست دادن فرصت‌ها دارد ؟

نادیده گرفتن پیام‌هایی که دریافت می‌کنید باعث انحراف شما می‌شود.در واقع این نادیده گرفتن نوعی واکنش دفاعی ضمیر ناخودآگاه شماست چرا که فکر می‌کنید اگر کتاب‌ها و روش‌های پیشهادی را نادیده بگیرید کار درستی کرده‌اید  اما برای همیشه همین جایی که هستید باقی خواهید ماند! 

 

موفقیت

 

دکتر ریچارد گیلت در کتاب ” تغییر ذهن، تغییر زندگی ” نوشته است :  نارضایتی قابل اطمینان‌ترین نشانه‌ای است که از عمق باورهای پنهان شما ناشی می‌شود، به طور کلی شما باورهای پنهان خود را بصورت نارضایتی؛ ناراحتی و یا افسردگی بروز می‌دهید. 

 

فرصت از دست رفته و یک مثال شفاف :

من و دوستم سر میز شام بعد از آن ماجرا بازهم صحبت کردیم و متوجه شدیم که از شغلش احساس نارضایتی دارد.فکر می‌کرد شغلش باعث بدبختیش شده و حتی از دید او ساعات کاری، حقوق و رئیسش بد بودند.

بعد ازینکه حرف‌هایش تموم شد یکی دیگر از دوستانم که صحبت او را می‌شنید گفت با سرپرست و ناظر چند بخش از آن شرکت تماس گرفته و سپس فردی را در آن شرکت به او معرفی کرد که می‌توانست مشکلش را حل کند.

بله به یکباره معجزه شده بود اما حیرت انگیزتر از آن این بود که:

⚠️شما فکر می‌کنید دوست ناراضی ما با این اتفاق چگونه برخورد کرد؟⚠️ او آن را بسادگی نادیده گرفت ! حتی هیجان زده نشد و نام و شماره آن شخص را یادداشت نکرد!

و اینگونه به راحتی چیزهای خوب را از خودمان دور می‌کنیم.حرفم این نیست که هر فرصتی را از دست ندهید و دائماً بدنبال جبران فرصت‌های از دست رفته باشید یا هر چیزی سر راهتان قرار گرفت بخرید، بلکه شما نباید آنها را نادیده بگیرید.❌گاهی اگر به چیزی توجه نکنید ممکن است همان بر سر راهتان مانع ایجاد کند.❌

 

موفقیت

 

این بی توجهی شما را در همان جایی که هستید نگه می‌دارد. برای پیشرفت کردن باید همواره هوشیار باشید ،

  • از پافشاری روی تصمیم‌های غلط بشدت بپرهیزید چرا که اصرار در تصمیم اشتباه خود نوعی حماقت است.
  • گذشته را فراموش کنید چرا که یک راننده خوب فقط در صورت نیاز به آیینه نگاه می‌کند نه همیشه!
  • فرق بین تجربه و بازگشت به گذشته را بدانید.
  • شما فقط یکبار زندگی می‌کنید، آهنگ خود را بنوازید، سخت نگیرید و زیبا زندگی کنید.

اما در قسمت بعدی با هم خواهیم خواند :

  •  اصول موفقیت و کامیابی
  • چطور پول جذب کنیم ؟
  • چگونه میلیونر شویم؟
  • به مرحله فاکتورهای عامل جذب خوش آمدید

شما همچنین می‌توانید در قسمت دیدگاه، چیزهایی که فکر می‌کنید آن‌ها را نادیده گرفته‌اید در حالی که باید به آنها توجه می‌کردید را بنویسید. این روش ساده به شما کمک می‌کند تا از آنها آگاه شوید و به سمت جبران آن برآیید.

 

لینک کوتاه:http://robinmode.com/?p=343

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد طلایی