21مه

زمان مطالعه این مطلب : ⏰ 3 دقیقه

 

چگونه سایز لباس زنانه را در خانه بدست آوریم؟

اگر قصد خرید آنلاین را دارید ، دانستن سایز بدن برای خرید لباس در اندازه‌های مناسب یک ضرورت است. ناسازگاری اندازه را می‌توان به پارچه‌های مختلف ، برش‌های به روز شده محصولات با همین نام و حتی اندازه نسبت داد.گاهی دانستن نحوۀ اندازه‌گیری سایز در خانه برای خرید بهترین کادو تولد برای دختر بسیار کارگشاست.

تا به حال به این نکته فکر کرده‌اید که خیاط‌ها چگونه سایز شما را اندازه‌گیری می‌کنند؟ وقت آن رسیده که خودت در خانه سایزت را اندازه‌گیری کنی.

هنگام اندازه‌گیری خود ، از نوار اندازه‌گیری پارچه ( متر پلاستیکی توصیه می‌کنیم ) استفاده کنید نه متر فلزی. متر پارچه‌ای یا پلاستیکی برای این کار مناسب است که این اطمینان را حاصل  می‌کند که بدن خود را به طور دقیق اندازه‌گیری می‌کنید. علاوه بر این ، اندازه را روی بدن انجام دهید نه روی لباس تا اندازه‌گیری با دقت بالاتری انجبم شود.

برخی از برندها ممکن است با این اندازه‌گیری‌ها متفاوت باشند اما هنوز هم می‌توانید از آن‌ها به عنوان راهنما استفاده کنید.اگر سایز شما بزرگ هست بهتره تا دیر نشده در رژیم غذایی خودتون تجدید نظر کنید.برای شروع بهتره نسبت قد به وزن یا همان BMI خودتون را بدانید پیشنهاد می‌کنیم مطلب از نرم افزار محاسبه BMI استفاده کنید.

 

تعیین سایز انواع لباس زنانه :

شاید شما هم مثل خیلی‌های دیگه از دیدن انواع مدل لباس زنانه جدید لذت ببرید.ما پیشنهاد می‌کنیم 26 مدل لباس زنانه محبوب در سال 2019 را حتماٌ ببینید.

سایز لباس زنانه

خیلی ساده شما فقط باید سه قسمت از بدن خود را بطور دقیق اندازه‌گیری کنید:

  • دور سینه
  • دور کمر
  • دور باسن

و سپس اندازه‌‌ها را با جدول سایز لباس مطابقت بدهید.در این جدول ....

 

لینک کوتاه:https://Robinmode.com/?p=868